Αραπίτσας γα την “βόμβα” στο ΓΕΛ Αλιάρτου: “Πόσο στοιχίζει μία φάρσα άραγε;”

Πόσο στοιχίζει μια φάρσα άραγε;

“350 μαθητές και εκπαιδευτικοί, αστυνομικοί, ειδική υπηρεσία με συνοδεία 2 εκπαιδευμένων σκύλων από Λαμία και βέβαια οι χαμένες ώρες μαθημάτων, είναι ο απολογισμός της φάρσας, για δήθεν τοποθέτηση βόμβας στο ΓΕΛ Αλιάρτου.

Τέτοιου είδους ενέργειες αποτελούν σοβαρό αδίκημα και πρέπει να αντιμετωπίζονται με αυστηρότητα από το ελληνικό νομικό σύστημα. Τέτοιες πράξεις θεωρούνται απειλητικές, παραβιάζουν και δημιουργούν ένταση και αναστάτωση στην κοινωνία.

Σε παρόμοιες περιπτώσεις των τελευταίων ετών υπαίτιοι είναι συνήθως μαθητές που κάνουν φάρσες είτε για να χάσουν μάθημα, είτε για πλάκα, αγνοώντας την σοβαρότητα της πράξης τους και την αναστάτωση που προκαλούν και πιστεύοντας ότι δεν θα εντοπιστούν.

Αν στην δική μας περίπτωση αποδειχτεί οτι είναι μαθητές, πρέπει να μας απασχολήσουν σοβαρά τα αίτια αυτής της πράξης. Εκτός ότι σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο πρέπει να γίνει επισήμανση προς την Σχολική Κοινότητα για τις επιπτώσεις που έχουν οι υπαίτιοι και οι γονείς τους, πρέπει να εξετάσουμε και άλλα σοβαρότερα θέματα. Αν θέλουμε να εντοπίσουμε την πραγματική αιτία πρέπει να δούμε γιατί τα παιδιά δεν θέλουν και δεν αγαπούν το Σχολείο, γιατί αρνούνται την γνώση που λαμβάνουν στο Δημόσιο Σχολείο, γιατί αυξάνει η μαθητική διαρροή και η ενδοσχολικη βία.”

Related posts

Θήβα: ΔΕΗ – Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας-Διαδρομή και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις 

Ορχομενός: Μνημόσυνο του αγαπημένου πατέρα Χαράλαμπου

Λιβαδειά: Ποδηλατικός Αγώνας Ταχύτητας στα πλαίσια του Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας