Τι κάνει μια επιχείρηση εστίασης να ξεχωρίζει σήμερα: Τέσσερα σημεία που πρέπει να προσέξεις

Πάντα θα ξεφυτρώνουν νέα μαγαζιά μαζικής εστίασης, με τις παλαιότερες επιχειρήσεις να προσπαθούν να βρουν τρόπο να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό. Το αποτέλεσμα, όμως, το κρίνει ο πελάτης, ο οποίος καλείται καθημερινά να επιλέξει από πού θα παραλάβει το φαγητό ή τον καφέ του, ανάμεσα σε πληθώρα επιλογών.

Για να μην είναι η επιχείρησή σου μία από τον «σωρό», ρίξε μια ματιά στα στοιχεία που θα την κάνουν top επιλογή, μειώνοντας έτσι το μέγεθος του ανταγωνισμού.

  1. Ξεκάθαρη ταυτότητα

Το «όλα τα κάνω και συμφέρω» είναι ξεπερασμένο, αφού όλοι έχουμε μάθει ότι δεν συμφέρει. Οι άπειρες επιλογές σε ένα χαοτικό μενού δεν δείχνουν ένα μαγαζί ετοιμοπόλεμο, αλλά ένα μαγαζί που δεν έχει βρει την ταυτότητά του. Και μεταξύ μας, όλοι ξέρουμε ότι σε ένα χαοτικό μενού, σπάνια να είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή το 75% των επιλογών του. Ένα εύλογο εύρος επιλογών, σύμφωνο με την ταυτότητα του μαγαζιού, δίνουν έδαφος να χτιστεί μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες.

  1. Άμεση εξυπηρέτηση

Οι σύγχρονοι πελάτες δεν διακρίνονται για την υπομονή τους, όσον αφορά τη διευθέτηση της παραγγελίας τους. Αυτό σημαίνει ότι το να έχει μια επιχείρηση απλά γρήγορους υπαλλήλους δεν είναι αρκετό – και δεν είναι και το κλειδί. Σήμερα, δεν υπάρχει δικαιολογία για κανέναν ιδιοκτήτη επιχείρησης εστίασης να μην έχει μπει δυναμικά στον ψηφιακό κόσμο. Αυτός ο κόσμος τού χαρίζει απλόχερα τη δυνατότητα για ασύρματη παραγγελιοληψία, η οποία αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών. Η αξιοποίηση ενός ψηφιακού υπερόπλου όπως είναι η ασύρματηπαραγγελιοληψία όχι απλά ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό πελάτη, αλλά διασφαλίζει και τη συνεννόηση μεταξύ των υπαλλήλων, που δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη.

  1. Δυναμική διαδικτυακή παρουσία

Και μιλώντας για τον ψηφιακό κόσμο, είναι αδύνατον να παραλείψουμε την αναγκαιότητα για παρουσία της εκάστοτε επιχείρησης σε αυτόν. Ένα site το οποίο θα επιτρέπει τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, ενεργά social media και ψηφιακή αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι το παν για μια σύγχρονη επιχείρηση με κύρος. Τα σχόλια και οι αξιολογήσεις των πελατών είναι καθοριστικά για το αν θα υπάρξουν νέοι πελάτες.

  1. Ζεστό περιβάλλον

Τι να τα κάνεις όλα τα κομφόρ, όταν το περιβάλλον δεν αποπνέει ζεστασιά; Η επιλογή επικοινωνιακών, στωικών και ταυτόχρονα ευέλικτων υπαλλήλων είναι το παν για τη διατήρηση ενός κλίματος που θα εμπνέει τον πελάτη όχι μόνο να απολαύσει τον χρόνο του στο μαγαζί, αλλά και να το ξαναπροτιμήσει.

Η προσέλκυση πελατών μπορεί κάπως να φαίνεται εύκολη, όμως η διατήρησή τους είναι αυτή που εξαρτάται από κάποια δυναμικά σημεία, τα οποία οφείλει ο εκάστοτε ιδιοκτήτης να εκμεταλλευτεί. 

© 2023 – E-Sterea.gr

e-sterea.gr
Click to Hide Advanced Floating Content