Μουσικό Σχολείο Λιβαδειάς
Χορωδιακό Σύνολο Λυκείου
- «Αγιά Μαρίνα» – Κυπριακό νανούρισμα σε επεξεργασία Άλκη Μπαλτά.
- «Θάλασσα, δέντρα και βουνά» – Δημοτικό Καστελόριζου σε επεξεργασία Γιάννη Κωνσταντινίδη.
Διδασκαλία/ Διεύθυνση Χορωδίας : Ηρώ Παναγιωτοπούλου
Βυζαντινός Χορός
1.” Θεοτόκε Παρθένε” μέλος Πέτρου Μπερεκέτου, Ήχος α’
- “Αναστάσιμα Ευλογητάρια ” μέλος Πέτρου Πελοποννησίου Ήχος πλ. α’
Διδασκαλία/ Διεύθυνση Χορού: Γιώργος Φρέσσας
Η ηχογράφηση έγινε τον Απρίλιο του 2024 στο Studio Labmat του Εργαστηρίου Μουσικής Ακουστικής Τεχνολογίας του τμήματος Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών , στο πλαίσιο του μαθήματος « Ηχοληψία και Παραγωγή Μουσικών Συνόλων». Πραγματοποιήθηκε από ομάδα φοιτητριών και φοιτητών, υπό την επίβλεψη του διδάσκοντα κ. Γιάννη Μαλαφή.
Τόσο για τη Χορωδία του Λυκείου , όσο και για το Βυζαντινό Χορό τα μουσικά κομμάτια προετοιμάστηκαν περίπου μέσα σε 3-4 μήνες. Όμως η τεχνική και τα αισθητικά στοιχεία των χορωδιών είναι προϊόντα αδιάκοπης προσπάθειας πολλών χρόνων, με αφετηρία την α’ γυμνασίου. Και η προσπάθεια αυτή αποκτά περισσότερα νοήματα, διότι οι περισσότεροι μαθητές όταν φοιτούν στο Μουσικό Σχολείο, δεν έχουν μουσικές γνώσεις. Ακόμα και για τους μαθητές που ήδη γνωρίζουν κάποιο μουσικό όργανο, η φωνητική μουσική –τόσο στην έντεχνη/ευρωπαϊκή μουσική, ακόμα περισσότερο δε στην παραδοσιακή/βυζαντινή μουσική- είναι ένα νέο πεδίο μουσικής εμπειρίας που διευρύνεται και ωριμάζει με το πέρασμα των χρόνων.
Η εμπειρία μίας ηχογράφησης και βιντεοσκόπησης σε έναν ακαδημαϊκό χώρο παρέχει σημαντικά εκπαιδευτικά νοήματα. Η αρτιότητα του Studio, τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν, οι συντελεστές που πραγματοποίησαν τη δράση, καθώς και ο ίδιος ο πανεπιστημιακός χώρος, αντικατοπτρίζουν την αξία της προσπάθειας μαθητών και καθηγητών, τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν την μουσική τέχνη. Η διαδικασία της ηχογράφησης έδωσε ποικίλα ερεθίσματα, τεχνικά ζητήματα που καλούνται ανακαλύψουν μελλοντικά οι μαθητές μας. Και το σημαντικότερο, αποδόθηκε σε όλους το καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα ως δώρο στην προσπάθειά τους, για να αποδείξει ότι ο κόπος, η επιμονή και η αγάπη για τη μουσική μπορεί να προσφέρει σπουδαία καλλιτεχνικά αποτελέσματα, να ενισχύσει την δυναμική της ομάδας, να δώσει κίνητρα για το μέλλον…