Όσο τα γραφεία έμεναν άδεια, η μόδα εξελισσόταν. Και η μόδα εξελίσσεται επειδή η ανθρωπότητα προχωράει.
Όσο προσαρμοζόμασταν όλοι μας στις νέες συνθήκες, δημιουργήσαμε μόδα. Ναι, οι πιτζάμες κάτω από τα σοφιστικέ σακάκια μας έγιναν statement, ενώ παράλληλα το athleisure έγινε το νέο casual.
Αφού περάσαμε όλοι μαζί αυτές τις σαρωτικές συνθήκες, ας δούμε τι έχει αλλάξει σήμερα στο στυλ του γραφείου.
- Μονόχρωμο έναντι στο μαύρο / άσπρο
Κι αν δεν ήταν μαύρο το σακάκι ή το παντελόνι, θα ήταν μπλε σκούρο, σωστά; Η νέα τάση στο office look δείχνει το μονόχρωμο outfit είναι ό,τι πιο up-to-date στη μόδα. Ένα γκρι ανοιχτό σύνολο αποτελούμενο από παντελόνι – πουλόβερ – oversized σακάκι (και ελάχιστα «σπασμένο» από λευκό πουκάμισο) είναι το ιδανικό παράδειγμα για την περίπτωσή μας.
- Total white για την ελπίδα
Στο πλαίσιο του μονόχρωμου outfit, νικητής βγαίνει το λευκό. Ένα total white σύνολο στο γραφείο δίνει μία νότα αισιοδοξίας τόσο αναγκαία σήμερα. Αν δεις σήμερα και στα καταστήματα με γυναικεία πουκάμισα, θα διαπιστώσεις ότι τα περισσότερα είναι λευκού χρώματος. Καθόλου τυχαίο ή περίεργο, όταν έχουμε περάσει μια μαύρη περίοδο. Μάλιστα, όπως και το total black, έτσι και το total white δίνει έναν αέρα σιγουριάς στη γυναίκα που το φοράει.
- Τα πουκάμισα μπορούν να είναι και πιο fancy
Μια που μιλάμε για γυναικείαπουκάμισα, ας επιμείνουμε σε αυτά. Σίγουρα, μέσα στην πανδημία θα υπήρξαν κάποια impromptu zoom meetings που κανείς δεν περίμενε και σε βρήκαν με εκείνο το T-shirt με τις καμηλοπαρδάλεις. Με την επιστροφή στο γραφείο, συνειδητοποίησες ότι όλοι σας έχετε δει μια πιο fancy πλευρά του καθενός, από στιλιστική άποψη. Αυτήν την πλευρά του εργαζομένου είδε και η μόδα, κι έδωσε στα γυναικείαπουκάμισα τις ιδιαίτερες πινελιές που χρειάζονταν: animal print, πουά με καρδιές και πιο statement κομμάτια είναι πλέον σταθερά στο γραφείο.
- Κλασικό και tailored κοστούμι για διαχρονική αξία
Κάτι που διαπίστωσες βλέποντας τον χρόνο να περνά χωρίς θριαμβευτικά looks κάθε μέρα, είναι ότι οι μόδες περνούν. Και όσο περνούν οι μόδες, περνούν και αυτά που προωθούν τα fast fashion brands κάθε σεζόν. Αυτό που έμαθες, λοιπόν, ότι αξίζει, είναι ένα κοστούμι κομμένο και ραμμένο πάνω σου, που δεν θα σε απογοητεύσει καμία σεζόν. Τα κλασικά κομμάτια άλλωστε δεν έχουν «σεζόν», αλλά ποιότητα, την οποία έμαθες πλέον να αναζητάς. Ρώτα και αυτές που αγόρασαν κάτι τον Ιανουάριο του ’20 και βγήκαν έναν χρόνο μετά να το φορέσουν: δεν είχε πλέον νόημα.
Από μόνο του το office look έχει μια χροιά πιο κλασική. Αυτό που κατάφερε να αλλάξει μέσα στην πανδημία είναι η ευελιξία του.