Booking.com

 

banner 971x375 okmikro

«Έφοδος» Χατζηδάκη σε υποκατάστημα ΕΦΚΑ: Έλειπαν οι μισοί υπάλληλοι(ΦΩΤΟ)

Booking.com

 

 

Κωστής Χατζηδάκης

 

 

Το υποκατάστημα του ΕΦΚΑ επισκέφθηκε χθες Παρασκευή ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης. Ο υπουργός με ανάρτησή του στο Facebook τόνισε την ανάγκη να προχωρήσει η ψηφιοποίηση του ΕΦΚΑ.

 

Στην ανάρτησή του αναφέρει ότι ήδη έχουν μπει 50 ψηφιακές υπηρεσίες, αλλά τα αρχεία με στοιχεία ασφαλισμένων εξακολουθούν να βρίσκονται σε ατελείωτες στοίβες από χαρτί.

Το μεγάλο ζήτημα της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

Σε άλλο σημείο της ανάρτησής του, ο Κωστής Χατζηδάκης αναφέρθηκε στο ζήτημα που υπάρχει με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Θυμίζουμε ότι έχει ήδη ανακοινωθεί η πρόθεση να δημιουργηθεί ένα τηλεφωνικό τμήμα για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

 

Τέλος, ο υπουργός έστειλε μήνυμα σε όλους τους εργαζόμενους του ΕΦΚΑ που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι και στη σημερινή του επίσκεψη στην Αγία Παρασκευή βρήκε μόνο 21 από τους 35 εργαζόμενους του υποκαταστήματος. «Να ξέρουν, θα μας βρουν απέναντί τους», ήταν τα λόγια του.

Δείτε την ανάρτηση του Κωστή Χατζηδάκη

 Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και εσωτερικός χώρος

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, στέκεται, κάθεται και εσωτερικός χώρος

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και εσωτερικός χώρος

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος

Αναλυτικά η ανάρτησή του

Καθώς ο ΕΦΚΑ είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω να χειριστώ στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, θέλω να παρακολουθώ αυτόν τον προβληματικό Οργανισμό από κοντά. Γι’ αυτό πήγα σήμερα απροειδοποίητα στον ΕΦΚΑ Αγίας Παρασκευής με τον διοικητή του Οργανισμού Παναγιώτη Δουφεξή και τον υποδιοικητή Νίκο Παγώνη. Προηγουμένως είχα επισκεφτεί το βασικό κέντρο έκδοσης συντάξεων στην Αθήνα και τα ΚΕΠΑ στην Πειραιώς.
 
Μου έγινε μια ακόμα φορά προφανές ότι πρέπει να αφαιρέσω με σύστημα μια σειρά από αγκάθια τα οποία δεν αφήνουν «κανένα ρόδο να ανθίσει» στον ΕΦΚΑ. Όταν αναφέρομαι στο «ρόδο που θέλει να ανθίσει» εννοώ την προσπάθεια να μπουν στον ΕΦΚΑ όσο περισσότερο γίνεται οι ψηφιακές συναλλαγές (ήδη υπάρχουν 50 τέτοιες υπηρεσίες με μέσο όρο 1 εκατ. συναλλαγές τον μήνα). Εννοώ τις προσπάθειες παρά πολλών υπαλλήλων του ΕΦΚΑ να λειτουργήσουν καμία φορά και με το περίσσευμα της καρδιάς τους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Εννοώ και τη διαδικασία των ραντεβού που θεσπίστηκε λόγω Covid-19 πέρσι και που πρέπει ολοφάνερα να μονιμοποιηθεί, διότι έβαλε μια τάξη στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Το αναγνώρισαν όλοι οι πολίτες με τους οποίους συνομίλησα σήμερα.

 

 

 

camora

 

 
 

KANTE MAΣ LIKE  E-sterea.gr

 
 
 
 

KANTE MAΣ LIKE  E-sterea.gr

Booking.com

 

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΕΔΩ

Please enable the javascript to submit this form

ΥΓΕΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΑΞΙΔΙΑ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ

pnevmatika sokolatakia

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΙΔΕΡΗ- Ανασκαφές στο χτες...

sideri

Booking.com

argiris taxi

 

lempesis

lefkiano

parostop

camora

 

monomaxoi2

KTEL THIVAS

 

 

 

ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑDIKIGOROS2 E STEREA.GR LOGO
 

aggelies

 

 

ΑΓΓΕΛΙΕΣ

ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ

FACEBOOK