banner 1280x290 new

Χρόνος και αιωνιότητα


ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ
Ευρισκόμενος στο χρόνο ό άνθρωπος είναι ένα όν, πού προπαρασκευάζεται για την αιωνιότητα. Αν χωρίς τον Θεό Λόγο είναι φοβερή, ανόητη και βασανιστική ή επίγεια μέσα στο χρόνο ζωή, πόσο μάλλον ή αιωνιότητα; Ή αιωνιότητα χωρίς τον Θεό Λόγο δεν είναι παρά ή κόλαση. Και ή επίγεια ζωή χωρίς το Λόγο αποτελεί το προοίμιο και την προετοιμασία της κολάσεως. Διότι ή κόλαση δεν είναι τίποτε άλλο παρά ζωή χωρίς τον Λόγο, χωρίς Θείο Νόημα, χωρίς Θεία Λογική. Μόνο στην κόλαση δεν υπάρχει ούτε λόγος, ούτε λογικότητα, ούτε νόημα. Ή κόλαση του ανθρώπου αρχίζει ήδη εδώ στην γη, εάν ό άνθρωπος δεν ζει με τον Λόγο, με τον Χριστό. Άλλα και ό παράδεισος του ανθρώπου αρχίζει ήδη εδώ στη γη, αν ό άνθρωπος ζει με τον Θείο Λόγο, με τον Θεάνθρωπο Χριστό.

ΝΙΚΟΛΑΟΥ Γ. ΞΕΝΑΚΗ
Ο χρόνος είναι θείο δώρο, το οποίο υπενθυμίζει την παροδικότητά μας, με την οποία «οι ιερές έννοιες: προορισμός, αποστολή, σκοπός, πορεία, τέλος είναι άρρηκτα συνδεδεμένες», όπως εύστοχα επισημαίνει ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας κ. Στυλιανός. Ο χρόνος είναι θείο δώρο, το οποίο οφείλουμε με σύνεση και περίσκεψη, να αξιολογούμε, να αξιοποιούμε και νοηματοδοτούμε με έργα δημιουργικά, αγλαόκαρπα και ειρηνικά, τα οποία θα συντελούν στην πνευματική κατάρτιση και ψυχική ανακαίνιση, την οικονομική ανάπτυξη και την πολιτιστική καλλιέργεια και πρόοδο.

Μέσα στο χρόνο ο άνθρωπος έχει την ευκαιρία και οφείλει, με πίστη, αγάπη, ελπίδα, πραότητα, ειρήνη, ομόνοια, αλληλεγγύη, αδελφοσύνη, εγρήγορση, συνέπεια, υπευθυνότητα και υπομονή -με αυτή την ανθοδέσμη των Χριστιανικών αρετών αποβάλλοντας την «ευπερίστατον», την περιστοιχίζουσα αμαρτία, να αγωνίζεται «τον καλόν αγώνα της πίστεως». Να τρέχει «τον προκείμενον ημίν αγώνα», τον αγώνα, ο οποίος προβάλλει μπροστά μας, τον αγώνα της πνευματικής πορείας και του ορθού τρόπου ζωής, «αφορών εις τον της πίστεως αρχηγόν και τελειωτήν Ιησούν… ». Να έχει δηλαδή ο άνθρωπος, ως σημείο αναφοράς τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστό και να επικαλείται την χάρη Του για επιτυχή κατάληξη της αγωνιστικής του πορείας, δεδομένου ότι, όπως λέγει ο ίδιος ο Κύριος: «χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν», και για την πνευματική οικοδομή ο Απόστολος Παύλος σημειώνει: «θεμέλιον … άλλον ουδείς δύναται θείναι παρά τον κείμενον, ος εστίν Ιησούς Χριστός». Να αγωνίζεται υπομένοντας τις θλίψεις και να τρέχει στο δρόμο, ο οποίος δεν οδηγεί στο μηδέν, αλλά στον ουρανό.

Αθανασίου Γιέφτιτς, Πρώην Επισκόπου Ζαχουμίου και Ερζεγοβίνης
Στο Άγιον Όρος, κάθε μοναστήρι, κάθε σκήτη, κάθε κελλί, είναι ολόκληρος γα­λαξίας με τον χώρο του και τον χρόνο του. Αλλά, πάλι, όλοι μοιά­ζουν, είναι κάπως ενοποιημένοι σαν το Σύμπαν μας. Στο Άγιον Όρος ζεις τον χώρο και τον χρόνο άμεσα, ενώ, ταυτόχρονα, λες και εκεί υπερβαίνεται και ο χώρος και ο χρόνος. Διότι ο άνθρωπος ως ύπαρξη είναι μέσα στον χώρο και τον χρόνο, αλλά την ίδια στιγμή ως πρό­σωπον κατ” εικόνα Θεού τείνει να υπερβεί τον χωρόχρονο.

back To school livadeia facebook 600x500

Μάσκα Βαρέως Τύπου

maska fb neo 1

pitbulneobrosta

parostop

logo kritikos
ΘΗΒΑ - ΠΑΡΟΣ

argiris taxi

 

ΚΑΜΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

camera ip 23 led

 

lempesis

lefkiano

estereaWebp.net gifmaker

ΒΟΥΡΤΣΑ - ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΜΑΖΙ

fb ads

anakainiseis

camora

 

monomaxoi2

SERVICESMALL

KTEL THIVAS

ARGIRIS

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ -  ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ - ΑΦΙΣΣΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ

ARGIRIS 2

remos

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ

 

ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑDIKIGOROS2 E STEREA.GR LOGO
theseis ergasias

aggelies

 

 

ΑΓΓΕΛΙΕΣ

ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ

FACEBOOK