Η τροφή που μειώνει τη χοληστερόλη και την έχεις ήδη στο ψυγείο σου

Η υψηλή χοληστερόλη μπορεί να οδηγήσει σε φραγμένα αιμοφόρα αγγεία. Οι ειδικοί σε θέματα διατροφής και δίαιτας έχουν κατονομάσει ένα τρόφιμο που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της ποσότητας χοληστερόλης στο σώμα, και μπορεί να αποτελέσει μια μικρή έκπληξη.

Για πολλά χρόνια, οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έλεγαν ότι η κατανάλωση άφθονων γαλακτοκομικών προϊόντων ήταν απαραίτητη για να βοηθήσουν τα οστά να γίνουν πιο δυνατά και γενικά να ζήσουν μια πιο υγιή ζωή. Αλλά τα τελευταία χρόνια, η στάση απέναντι στα γαλακτοκομικά έχει αλλάξει, με πολλούς να επιλέγουν να τα αποφεύγουν εντελώς χάρη στην πεποίθηση ότι μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα όπως η ακμή και οι φλεγμονές. Ωστόσο, οι ειδικοί έχουν πει ότι ένας συγκεκριμένος τύπος γαλακτοκομικού προϊόντος μπορεί στην πραγματικότητα να είναι πραγματικά ευεργετικός χάρη στον τρόπο με τον οποίο είναι δομημένο.

Για να βοηθήσει τους ανθρώπους να καταλάβουν πώς μπορούν να συμπεριλάβουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα στη διατροφή τους με πιο υγιεινό τρόπο, ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της ZOE Health Jonathan Wolf μίλησε με τον καθηγητή γενετικής Tim Spector και την επιστήμονα διατροφής Dr Sarah Berry σε ένα πρόσφατο επεισόδιο του podcast ZOE.

Οι τρεις τους συζήτησαν πώς τα γαλακτοκομικά δεν θεωρούνται πλέον ως η «μόνη» πηγή ασβεστίου, εξηγώντας ότι τα φυλλώδη λαχανικά όπως το λάχανο και το μπρόκολο είναι επίσης εξαιρετικές επιλογές, καθώς είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά. Και είπαν ότι ενώ ορισμένα γαλακτοκομικά προϊόντα δεν είναι καλά για τον οργανισμό μας, ένα συγκεκριμένο είδος μπορεί να είναι πιο υγιεινό από άλλα, και αυτό είναι τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το τυρί.

Η Sarah εξήγησε: «Νομίζω ότι το γιαούρτι και το τυρί είναι ένα φανταστικό μέρος της διατροφής μας. Είναι γεμάτα με σπουδαία θρεπτικά συστατικά, όπως ασβέστιο, ιώδιο, κάλιο, φανταστικούς τύπους πρωτεϊνών. Έτσι είναι μια πλήρης πρωτεΐνη. Παρέχουν όλες τις πρωτεΐνες που δεν μπορεί να παράγει ο οργανισμός μας. Φαίνεται να υπάρχει κάτι πολύ ιδιαίτερο στη δομή αυτής της τροφής. Αυτό σημαίνει ότι παρά την υψηλή περιεκτικότητά τους σε κορεσμένα λιπαρά, στην πραγματικότητα δεν αυξάνουν τη χοληστερόλη μας. Αν μη τι άλλο, το τυρί, σίγουρα σε σύγκριση με το βούτυρο, μειώνει τη χοληστερόλη σε χαμηλή. Αυτό είναι καταπληκτικό».

Οι ειδικοί συμβούλευσαν να αποφεύγονται τα πολύ επεξεργασμένα τυριά, όπως αυτά που βρίσκονται σε ορισμένες πίτσες, καθώς η θρεπτική τους αξία δεν είναι τόσο υψηλή όσο αυτή των πιο χειροποίητων επιλογών. Ακόμα και προϊόντα όπως η φέτα και η μοτσαρέλα λέγεται ότι περιέχουν μικρόβια του εντέρου και είναι «απολύτως υγιεινά» και ωραία να τα καταναλώνεις με μέτρο.

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

© 2023 – E-Sterea.gr

e-sterea.gr
Click to Hide Advanced Floating Content