TIGKAS MPANERne

ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ?

 

489287 284842 195443667183582 100001538496307 531651 2695262 nΖυμωμένη η ζωή μας από το κακό, με τον πόνο, τις θλίψεις, τα βάσανα, που μας πικραίνουν και ταλαιπωρούν, που μας κάνουν να νιώθουμε κάποτε τη ζωή ανυπόφορη, φορτίο βαρύ και ασήκωτο.

Από πού όλα αυτά? Γιατί όλα αυτά? Πως σ΄έναν κόσμο που τον δημιούργησε ο πανάγαθος Θεός <καλόν λίαν>, αντιμετωπίζουμε τόσα δυσάρεστα και βαριά? Πως Ο Θεός της αγάπης ανέχεται να βλέπει τα πλάσματα Του να υποφέρουν και να βασανίζονται? Οπωσδήποτε στον κόσμο που δημιούργησε Ο Θεός δεν υπάρχει το κακό. Οι πρωτόπλαστοι άνθρωποι ζούσαν μια ζωή χωρίς λύπες, χωρίς βασανιστικές φροντίδες και ανάγκες. Απολάμβαναν όλα τα αγαθά, είχαν τέλεια σωματική υγεία και πλήρη ηρεμία του πνεύματος, ζούσαν με χαρά διαρκή και ευτυχία ανέκφραστη, που δεν τάραζε η παραμικρή λύπη, το αίσθημα του πόνου η το ενδεχόμενο του θανάτου!!

 

Ζούσαν ζωή θαυμαστή και ζηλευτή, την οποία, στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα, η διάνοια μας ασφαλώς δεν μπορεί να συλλάβει.

Αυτό μέχρι που ο φθόνος του διαβόλου και η απερισκεψία του ανθρώπου, προκάλεσαν την πτώση στην αμαρτία. Από τότε εισήλθε το κακό στον κόσμο, η λύπη, ο κόπος, τα ποικίλα βάσανα, οι ασθένειες, οι οδύνες και τέλος ο θάνατος.

Το κακό δεν το έφερε στη ζωή μας Ο Θεός. Το προκάλεσε ο άνθρωπος, κάνοντας κακή χρήση της ελευθερίας του. Όμως Ο Θεός με άπειρη αγάπη και φιλανθρωπία χρησιμοποιεί ακόμη και το κακό για να μας σώσει. Με πολλή και θαυμαστή σοφία το χρησιμοποιεί, για να αναιρέσει!! <<Αυτός γαρ αλγείν ποιεί, και πάλιν αποκαθίστησιν˙ έπαισε και χείρες αυτού ιάσοντο>>, λέει ο Μ.Βασίλειος. Ο ίδιος προκαλεί τον πόνο και πάλι τον αφαιρεί και αποκαθιστά την υγεία. Κτυπάει, αλλά τα χέρια που κτύπησαν, αυτά και θεραπεύουν.

Με εκείνα με τα οποία οδηγεί στον θάνατο, με εκείνα δίνει τελικά τη ζωή. Και με εκείνα με τα οποία πατάσσει, με τα ίδια θεραπεύει τις πληγές!! Μας υπενθυμίζει στο σημείο αυτό τον λόγο Της Αγίας Γραφής: <<Συ μέν πατάξεις αυτόν ράβδω,την δε ψυχήν αυτού εκ θανάτου ρύση>>.

Δηλαδή, Εσύ μεν θα χτυπήσεις με τη ράβδο της παιδαγωγίας Σου, την ψυχή του όμως θα τη γλυτώσεις από τον αιώνιο θάνατο. Χτυπιέται η σάρκα, για να θεραπευτεί η ψυχή, θανατώνεται η αμαρτία, για να ζήσει η αρετή, μας λέει ο Μ.Βασίλειος.

Συμπεραίνει τελικά ο ιερός Πατήρ: Για αυτό συμβαίνουν οι ασθένειες στις πόλεις και στα έθνη, οι ξηρασίες των ανέμων και η ακαρπία της γής και οι ακόμη πιο δύσκολες περιστάσεις στη ζωή του καθενός, οι οποίες περικόπτουν την αύξηση της κακίας. Ώστε όλα αυτά τα κακά από Τον Θεό έρχονται, για να αποτρέπουν τη δημιουργία των αληθινών κακών. Διότι και οι κακώσεις του σώματος και οι ταλαιπωρίες που περνούμε από εξωτερικές αιτίες, λόγο της αμαρτίας προκαλούνται.

Όλα γίνονται για να αποφύγουμε την αμαρτία. Αναιρεί λοιπόν το κακό Ο Θεός. Δεν προέρχεται το κακό από Τον Θεό…

Οι αφανισμοί των πόλεων και οι σεισμοί και οι πλημμύρες και οι απώλειες των στρατευμάτων και τα ναυάγια και όλες οι πολυάνθρωπες καταστροφές είτε από τη γή, είτε από τη θάλασσα, είτε από τον αέρα, η από τη φωτιά, η οποιαδήποτε άλλη αιτία προκαλούνται, γίνονται για τον σωφρονισμό εκείνων που επιζούν, καθώς Ο Θεός με γενικές μάστιγες σωφρονίζει την κακία του λαού. Το κυρίως λοιπόν κακό είναι η αμαρτία, η οποία περισσότερο από κάθε τι άλλο αξίζει να ονομάζεται κακό.

<<Ότι ουκ έστιν αίτιος των κακών ο Θεός>>.

Ο Θεός επιτρέπει η και χρησιμοποιεί το φυσικό κακό για να καταστρέψει η να μειώσει το αληθινό κακό που είναι η αμαρτία. Το κάνει από αγάπη για να σώσει από την αιώνια Κόλαση το πλάσμα Του.

Πόσοι άνθρωποι γνώρισαν τον Θεό μέσα στο καμίνι της δοκιμασίας τους!!!

Μια σοβαρή ασθένεια τους βοήθησε να καταλάβουν την αδυναμία τους και να καταφύγουν στον μόνο Δυνατό, στον παντοδύναμο Ιατρό. Μια ξαφνική πτώχευση που τους στέρησε τα απαραίτητα αγαθά και τους οδήγησε σε Εκείνον που πλουτίζει τα σύμπαντα, που τρέφει τα πετεινά του ουρανού και τα μικρά ζώα του αγρού, και βέβαια δεν αφήνει απροστάτευτο το πλάσμα της ιδιαίτερης αγάπης Του, τον άνθρωπο.

Κάποιοι μέσα στην φυλακή συνειδητοποίησαν την αμαρτωλότητα τους και καταδικασμένοι από τους ανθρώπους, κατέφυγαν στον φιλάνθρωπο Θεό, ο Οποίος αμέσως συγχωρεί τον αμαρτωλό που μετανοεί και του εξασφαλίζει με το Αίμα Του την αιώνια σωτηρία και ζωή.

Ο πατέρας όταν χαστουκίζει το άτακτο παιδί, δεν σημαίνει ότι δεν το αγαπά. Αντίθετα, αυτό ακριβώς μπορεί να φανερώνει τη φροντίδα του, καθώς με αγάπη το παιδαγωγεί, αποβλέποντας στη διόρθωση και τη προκοπή του.

Όπως ευγνωμονούμε τους γονείς μας για την αγωγή που μας έδωσαν, κάποτε με περισσή αυστηρότητα, έτσι ευγνωμονούμε και Τον Πατέρα Θεό, που χρησιμοποιεί συχνά το νυστέρι του πόνου για να μας θεραπεύει από τους όγκους της αμαρτίας, να μας συνετίζει και να μας οδηγεί στη μετάνοια και δια αυτής στην αιώνια σωτηρία.

 

 

estereaWebp.net gifmaker

TIGAS ANNA

SERVICESMALL

KTEL THIVAS

meli

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΕΛΙ ΑΠΟ
ΠΕΥΚΟ-ΡΕΪΚΙ
ΒΟΙΩΤΙΑ
ΤΗΛ 6980093156
ΑΠΛΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ

TOLIS  FOURNOS

 

ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑDIKIGOROS2 E STEREA.GR LOGO
theseis ergasias

aggelies

 

 

ΑΓΓΕΛΙΕΣ

 

ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ

FACEBOOK