• Τα «μερομήνια» δίνουν απαντήσεις για τον καιρό Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

    Τα «μερομήνια» δίνουν απαντήσεις για τον καιρό Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

    Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2018 19:14

    Published in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

  • ΔΕΗ: Τελευταία ευκαιρία για τη ΛΑΡΚΟ

    ΔΕΗ: Τελευταία ευκαιρία για τη ΛΑΡΚΟ

    Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2018 19:10

    Published in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

  • Το e-sterea.gr σας εύχεται Καλά Χριστούγεννα

    Το e-sterea.gr σας εύχεται Καλά Χριστούγεννα

    Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2018 14:21

    Published in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

  • Ευρύτερο το πλαίσιο για την πρώτη κατοικία που θα διαδεχτεί το νόμο Κατσέλη

    Ευρύτερο το πλαίσιο για την πρώτη κατοικία που θα διαδεχτεί το νόμο Κατσέλη

    Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2018 11:58

    Published in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

  • Παρατείνεται για ένα έτος η προθεσμία ένταξης στον εξωδικαστικό μηχανισμό

    Παρατείνεται για ένα έτος η προθεσμία ένταξης στον εξωδικαστικό μηχανισμό

    Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018 19:52

    Published in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

TIGKAS MPANERne

×

Μήνυμα

Failed loading XML... Opening and ending tag mismatch: link line 9 and head Opening and ending tag mismatch: img line 10 and a Opening and ending tag mismatch: a line 10 and div Entity 'copy' not defined Entity 'ndash' not defined Opening and ending tag mismatch: br line 31 and div Opening and ending tag mismatch: div line 21 and body Opening and ending tag mismatch: div line 10 and html Premature end of data in tag body line 10 Premature end of data in tag base line 2 Premature end of data in tag meta line 1 Premature end of data in tag meta line 1 Premature end of data in tag meta line 1 Premature end of data in tag head line 1 Premature end of data in tag html line 1

Η διακοπτόμενη προπόνηση καίει λίπος

woman running1
Η ανάπαυση επί 20 λεπτά μεταξύ δύο 30λεπτων προπονήσεων προκαλεί ταχύτερες καύσεις του σωματικού λίπους απ΄ όσες η άσκηση επί μία ώρα δίχως διακοπή, σύμφωνα με νέα μελέτη. Όπως γράφουν στην «Επιθεώρηση Εφηρμοσμένης Φυσιολογίας» επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Τόκιο, πριν και έπειτα από την προπόνηση σε στατικό ποδήλατο υπέβαλαν σε ειδικές εξετάσεις αίματος επτά άνδρες, μέσης ηλικίας 25 ετών.
Οι άνδρες έκαναν σε διαφορετικές ημέρες μία ώρα ποδηλασία και έπειτα ανάπαυση καθισμένοι σε καρέκλα για μία ώρα ή 30 λεπτά ποδηλασίας με 20 λεπτά ανάπαυσης σε καρέκλα και έπειτα άλλα 30 λεπτά ποδηλασίας ή, τέλος, δεν γυμνάστηκαν καθόλου.

Η προπόνηση που διεκόπη οδήγησε σε πολύ περισσότερες καύσεις λίπους, σύμφωνα με το σχετικό άρθρο. Επιπλέον, στο δεύτερο μισό της προπόνησης αυξήθηκε περισσότερο η παραγωγή της ορμόνης επινεφρίνης (ή αδρεναλίνη), ενώ μειώθηκε ταχύτερα η παραγωγή ινσουλίνης, γεγονός που υποδηλώνει χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αυτές οι δύο ορμονικές αντιδράσεις πιθανώς συνέβαλαν στην αύξηση των καύσεων του λίπους.

Οι ερευνητές σημειώνουν στο άρθρο τους ότι το Αμερικανικό Κολέγιο Αθλητιατρικής συνιστά ήπια άσκηση επί 45- 60 λεπτά για να επιτευχθεί καύση λίπους. Ωστόσο, υποστηρίζουν ότι τα ευρήματά τους υποδηλώνουν πως η σύσταση αυτή θα ήταν αποδοτικότερη αν οι ασκούμενοι φρόντιζαν να «κόβουν» την προπόνηση στα δύο και να ξεκουράζονται στο μεσοδιάστημα.

FOTINI

ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΑΜΠΑΝΗ


estereaWebp.net gifmaker

TIGAS ANNA

camora

 

SERVICESMALL

KTEL THIVAS

paranormal aggelies2

 E STEREA.GR LOGO

papadimitriou kardiologos thiva ban

meli

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΕΛΙ ΑΠΟ
ΠΕΥΚΟ-ΡΕΪΚΙ
ΒΟΙΩΤΙΑ
ΤΗΛ 6980093156
ΑΠΛΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ

Νέα από το Blog μας

ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ

FACEBOOK